تربیت فرزند

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰
ولادت ترجمه این حدیث:

امیر مؤمنان (علیه السلام) در سخنان خود

خدمات ارزنده پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم را یاد کرده، و به مردم می فرماید:

شما ای یاران پیامبر، از خویشاوندی نزدیک من با رسول خدا

و مقام و احترام مخصوصی که نزد آن حضرت داشتم، کاملا آگاه هستید

و می دانید که من در آغوش پر مهر او بزرگ شده ام؛

هنگامی که کودکی خردسال بودم مرا به سینه خود می گرفت

و در کنار بستر خود از من مراقبت می کرد و مرا نوازش می نمود،

و من بوی خوش او را استشمام می کردم، 

و او لقمه های غذا در دهان من می گذاشت.
  • ۹۵/۰۲/۰۱
  • محمد امیدواری ابرقویی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی